woensdag 21 maart 2012

Het vergeten slootje - 04

8 maanden later, een nieuwe poging.
Met de zon op het vergeten slootje laten de karpers zich al snel zien.
Ik hou het simpel en vis met een korst van een snee brood.
Na 25 minuten neemt een schub karper het korstje brood tot zich.
Ik sla aan en na een stevig gevecht kan ik een karper scheppen !


Een mooi gekleurd schub karper is het resultaat.
De volgende 60 minuten vang ik niks meer en zie ik ze niet meer.
De buit is binnen, en ik ga lekker naar huis.

Groet Sander Kunst

3 opmerkingen:

  1. Leuk Sander! Helemaal dat je op de korst succes had!

    Groet,

    Koen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frank en Koen !

    Bedankt voor jullie reactie.
    Ben er zelf inderdaad ook een beetje door verast dat de karper hem zonder enige aarzeling hem pakte.
    Toch duurde het even voordat de karper hem helemaal naar binnen werkte.

    MVG Sander Kunst

    BeantwoordenVerwijderen