zondag 1 oktober 2017

OVER EN UIT

Wie had dit verwacht, dat ik nog 1 bericht wilden schrijven op een blog dat al ruim 2 jaar niet meer actief is geweest.
Het stopt hier, ik moest het alleen nog voor mijn gevoel echt afsluiten.
Uiteraard zal deze blog nog wel online blijven, want destijds was het deze blog dat mijn visserij enorm aanvulde.
Ik was zeker geen goede schrijver, maar ik had enorm veel plezier in het gene wat ik neer kledderde in al die jaren !!!

Wat ooit als een blog begon is momenteel een aas bedrijf geworden, ook heeft BOEZEM BAITS een geweldige team van 14 man sterk waar ik super toffe dingen binnen het karper vissen mee beleef, denk dan aan uitjes/sessies/ en geweldige vangsten
Het is dan ook een enorme verrijking voor mijn hobby, en zal ik hier mee doorgaan !
wel ben ik samen met de teamleden van Boezem Baits ( SUPER ) actief op INSTAGRAM / FACEBOOK / YOUTUBE

Dus de mannen en vrouwen die het toch leuk vinden om eens, in de zoveel tijd te kijken waar ik /wij ons mee bezig houden schroom dan niet en zoek mij op op instagram Facebook en zeker het YouTube kanaal waar boezem baits keihard hun best doen om het kanaal aan te vullen met toffe video's




BEDANK ALLEMAAL
DEZE BLOG IS WAAR HET VOOR MIJ BEGGONEN IS !!!

 
VOLG ONS OP --- INSTAGRAM / FACEBOOK / YOUTUBU

4 opmerkingen:

  1. Toch jammer Sander..Het was altijd een leuke blog..
    Goed om te zien dat je ondertussen gewoon lekker doorgaat met alles..

    Veel Succes..!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rombout
      Blijf het bloggen toch geweldig vinden
      Ergens denk ik van enkele blog per jaar- waarom ook niet
      wie weet, maar heb het momenteel zo druk met filmpjes etc wat ik ook erg leuk vind binnen me hobby met dat beetje tijd dat ik keuzes moet maken.

      Bedankt man voor het support !!!

      Verwijderen
  2. Bedankt Struiner :)
    Blijf blij met me blog dat ik heb, wellicht draai ik eens nog bij ;)
    Thanks voor je comment !

    BeantwoordenVerwijderen