woensdag 28 augustus 2013

Een publicatie !

Een mooi moment om !
De laatste tijd heb ik weinig zin in en tijd om op karper te vissen.
Dit komt mede door dat ik alweer 2 weken aan het werk ben voor mijn baas, en ook nog samen met Mariusz bezig ben een karperkoppel wedstrijd te organiseren in Nijkerk,

Actueel Unieke Poolse karperwedstrijd - Sportvisserij MidWest Nederland - Sportvisserij Nederland

Maar ergens mag ik ook weer niet klagen want over 14 dagen zit ik met mijn reet samen met mijn gezinnetje in ( safari park ) Beekse bergen , en  mag ik opnieuw 7 dagen vakantie vieren.
Ik heb mij voorgenomen om de aankomende 21 dagen even niet meer te bloggen en te vissen.


Tegen de tijd dat ik weer blog zal de jacht op brutus al weer zijn intreden hebben gedaan, en zullen Bouke en ik alles op alles zetten om met onse eigen gemaakte ballen deze fucker op de kant te krijgen.
Groetjes en tot over 3 weken 

Sander Kunst

5 opmerkingen:

  1. Huh, geen zin in vissen? Juist met drukte om het werk zou ik zeggen, ff lekker ontspannen aan het water. Maar, de toekomst ziet er goed uit. Enjoy!

    Grtx, FER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker rust nemen. Heb ik laatst ook een week gedaan ;) geniet ervan. Brutus komt heus wel op de kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Fer

    Inderdaad licht mijn visserij momenteel behoorlijk stil :) even een momentje voor mij en mijn gezinnetje ! daarna zal er gewoon weer geknald worden :)

    Hey Michael

    Zal ik doen, ik drink er 1 op jou man, en betrefd Brutus ! we gaan ons best weer doen !

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wacht effe... De vissen gaan vreten en jij stopt met vissen? Beekse Bergen? Ik geloof er geen bips van, jij zit gewoon een week in een tent te rotten en komt over een paar weken gewoon opeens met een zooitje foto's. Vuile, vieze.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een weekie in een huisie met de gezin kan ook top zijn, ok ok meschien dat ik een momentje zie om een avondje de lijnen nat te maken ! maar zeker weet ik hjet nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen