vrijdag 23 augustus 2013

Water zonder naam - 13

vergeten vissen !
Enkele vissen zijn nooit geplaatst, en dus bij deze mannen en vrouwen.
Geen gelul gewoon enkele moment foto,s van Mariusz en mij !


met de go pro2 de karper onder water filmen.


Mariusz met een mooie schub karper !


Ik zelf met een brute schub karper in de hand.


Mariusz met een toffe project spiegel karper op 3750 gr


Ik zelf met een project spiegel in de hand van 3600 gr.


Het is super gaaf  om met zo een gopro hero 2 te spelen !

Groetjes Sander Kunst

2 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes. Ik kijk zelf vaak in de camera, of is dat not done?

    Grtx, FER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Fer
    Meestal zijn er op de foto,s die in de nacht worden gemaakt rode ogen te zien en dat vindt ik niet mooi, uiteraard kan je de foto,s bewerken maar dan veranderen je ogen van rood naar zwart en dat vind ik ook niet mooi, vandaar kijk ik altijd naar de staart of de kop van de vis.

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen