woensdag 29 mei 2013

Een nieuw filmpje

Zoals het gaat !!!
Zelf heb ik eruggg weinig de tijd gehad het afgelopen tijd om mijn lievelings hobby uit te oefenen.
Maar 3 dagen geleden had ik een gaatje vrij in mijn agenda en besloot ik te gaan vissen & deze sessie van A tot Z te filmen ! Als je het mij vraagt is het redelijk gelukt !!!
En heb ik erg mijn best gedaan met het maken van deze filmpje !!!

Een kijkje in een avond van mijn instand vissers leventje !!!

Veel kijk plezier !!!


Groetjes Sander Kunst

12 opmerkingen:

  1. Sander, Erg leuk gedaan. Dit soort filmpjes kunnen wat mij betreft niet lang genoeg duren. Altijd leuk het verhaal ook rondom het vissen. Goed gelukt inderdaad. Is dit weer zo'n prachtige spiegel uit de Pittaput?

    Tipje: Het keukenmesje voor de montage heb ik vervangen door een loeischerp nagelschaartje. Die kan je makkelijk inklappen, is veel scherper en makkelijk in je broek mee te nemen. Maar volgens mij gebruik je het mesje om de boilie aan te snijden. Dat gaat niet met en nagelschaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige spiegel. Niet te dik, mooi stevig, mooie kleur en prachtige schubben. Titel van de film klopt helemaal.

    Grtx, FER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top filmpje ouwe ! Mooi verhaal met goede soundtrack bij. Je hebt goede dynamiek gecreert met het beeld en music...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top filmpje, lekker relaxed op pad en ff vissen. Ook leuk om te zien hoe compact je vist zonder de hele mikmak mee te zeulen. En prachtige spieg zeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sander,

    Heel goed gedaan man, je hebt er zelfs een leuk verhaal van gemaakt.
    Zelf heb ik ook een Gopro, maar nog niet zulke mooie en leuke resultaten mee behaald.
    En niet te vergeten..dit is een hele mooie spiegel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Michael
    Jeps ook deze vangst komt uit de pittaput.
    Ik was net van plan mijn spullen bij elkaar te pakken en richting huis te vertrekken en toen :) lucky me
    En wat betrefd je vermoedens over het aardappel schil mesje kloppen ik snijdt hier mijn boilies mee door de midden, of bewerk hier mijn haakaas mee !

    Hey Fer
    Ben ook super blij met deze mooie spiegel !
    Bedankt voor je positieve reactie !

    Hey Mariusz
    Thanks mate, ben zelf ook best blij met het resultaat, maar ben blij dat jij het ook zo ziet !

    Hey Tsak
    Ook jij bedankt, Zelf ben ik voor korte sessies super compact mijn onthaakmat en emmer stonden al in mijn achterbak maar die wegen niks !
    Ook jij bedankt voor je toffe reactie !

    Dank jullie mannen

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Hans
    Ik vergeet uw helemaal :)
    Achter af gezien valt het bewerken van de filmpje best mee.
    Ik probeer zo creatief mogelijk te zijn en film alleen de dingen die ik wil filmen !
    Wel is mijn plan om elke film anders te maken dan de vorige gemaakte film .

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Sander!

    Ik moet zeggen dat je snel van begrip bent. JONGUH! Wat heb je dit leuk in elkaar geflanst! Echt HEEL leuk man. Een groot plezier om naar te kijken. Magoe, ik ben ik niet als ik toch wat te seiken heb... ;) Je doet jezelf tekort door geen inleidende trailer te hebben/maken (weetjenog? BOKS productions?). En eigenlijk had je hier ook moeten afsluiten met thuiskomen (je begint met weggaan!!!). Dat je je schoenen uitschopt en een biertje opent en op de bank duikt zeg maar. Maar eerlijk is eerlijk ouwe. Ik ben onder de indruk! Echt heel, heel leuk! Ga door dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Rolf
    Ik dank u voor uw toffe reactie !
    Doet mij goed man, juist om het feit dat ik weet dat jij er op een bepaalde manier een blik op werpt.
    Boks productions !!! nee ouwe ik ben het niet vergeten, nee ik plaatste in mijn blijheid veel te snel dit filmpje !
    Ik had echt een 3 tal toffe eind shots maar de stek zou te herkenbaar worden dus besoot ik hem anders te eindigen !!!

    Groet en tot snel ouwe seikerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sander,

    Nice job! Ik dacht toen het filmpje begon dat je naar de sportschool ging :) Maarja vissen is ook topsport! Zonder dollen leuk gedaan en natuurlijk een prachtige spiegel.

    Groet, Bjorn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof filmpje Sander! Zeer vermakelijk en gruwelijk mooie spiegel! Gefeliciteerd. Toch wel leuk dat filmen he? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Bjorn
    Dank voor je reactie ,ennuh karper vissen is toch ook topsport, achterover leunend in je stoel zittend met een heineken in de klouwenie,

    Hey Boudewijn
    Ook jij bedankt voor de compliment
    een compliment krijgen van iemand die al jaren filmpjes schiet is altijd leuk om the krijgen :)
    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen