donderdag 30 juli 2015

alweer een tijd geleden !

Druk met anderen zaken en geneuzel !
Afgelopen 6 maanden heb ik erg weinig tijd gehad om deze blog te onderhouden, toch wil ik zo en dan voor de mensen die mij via deze weg volgen zo en dan een update geven waar ik mij mee bezig houdt !
Ik timmer keihard aan de weg om een eigen boilie lijn op te zetten dat boezembaits zal gaan heten, uiteraard zullen enkelen vrienden van mij en collega vissers net als mij geregeld via YouTube een filmpje plaatsen dat zal worden geüpload op mijn oude kanaal dat nu Boezem Baits heet.
Ook vis ik regelmatig tussen het karpervissen door nog steeds op meerval wat ik ook erg leuk blijf vinden om te doen, want die dingen blijven mij verbazen met hoe enorm sterk ze zijn.
Ook ben ik er super trotss op dat ik 2 keer een stukje heb mogen schrijven voor het Vissen Magazine ! Bedankt Rolf Bouman dat ik de gigantische gras karper met half Noord Holland heb mogen delen, net als het stukje over meerval vissen !!! TOPPP
Op deze pagina van de blog zal ik alles nog een keertje delen.

meerval vissen in Nederland 08 check de link

https://youtu.be/fmCEkiBbp30

meerval vissen in Nederland 09 check de link

https://youtu.be/AkcLtlfAw90

meerval vissen in spanje aan de EBRO check de link

https://youtu.be/oaijvWfcWjI

Vissen op boeren karpers met jamie check de link

https://youtu.be/NimCoR3EjwA

Tot binnenkort  groetjes Sander Kunst



8 opmerkingen:

  1. Soms ben je met zoveel dingen bezig dat je er andere voor moet laten. Ik ben ervan overtuigd dat de tijd om een blog te schrijven vanzelf weer komt Sander, en dan lees ik met plezier jouw visavonturen :-)

    Groet Harry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt als een bus harry ;)
      zal binnenkort weer eens mijn best doen iets tofs neer te zetten, en zie je reactie als een compliment ! bedankt

      Verwijderen
  2. Leuk weer van je te horen Sander.....

    Succes met de boilies..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Sander. Kom maar op weer met die verhalen. Heb je al een site voor je boilies?

    Groeten, Michael

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopen dat het vanavond lukt Sander! Leuk je eens in het echt ontmoet te hebben! :)

    Groet Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  5. شركة المثالية للتنظيف

    المثالية للنظافة الشاملة تقدم افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات بالمنطقة الشرقية

    المثالية

    اسم يعني الثقة (المثالية للتنظيف) افضل شركة تنظيف

    BeantwoordenVerwijderen