zondag 29 juni 2014

Karper vissen & Meerval vissen

Everything is on tape
Afgelopen perioden ben ik wezen vissen op karper maar ook op meerval.
Het karper vissen deed ik samen met een goede vriend van mij Kevin Stijns die sinds kort het vissen weer heeft op gepakt.
Gelukkig voor ons hebben we karpers gevangen en deze op film gezet, zelfs mijn zoon Armando lijkt dat vissen razend interessant te vinden !


Ook ben ik 1 keer op meerval wezen vissen in de afgelopen 3 weken, en net na het ingooien van me hengels was het al raak, en na het filmen van de meerval en terugzetten van de meerval duurden het niet lang dat ik opnieuw met een kromme stok in de handen sta !
Alles staat op film en heb ik er een kort verfrissend filmpje van gemaakt !

Veel kijk plezier !!!

Groetjes Sander Kunst

5 opmerkingen:

  1. Leuke film Sander en mooie vissen. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sander,

    Ziet er weer goed uit man. Leuk om te zien dat je zoon het ook mooi vind. Had je de popup inktvis nog geprobeerd?

    Groeten Coen,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey coen nee dat heb ik nog geen kans gegeven eerlijk gezecht, wel ben ik het van plan eens te gaan proberen maar wanneer dat is de vraag! Momenteel loopt het best goed want iedere sessie krijg ik 2 A 3 aanbeten ;)
    Groetjes sander

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké dat is netjes man! Dan zou ik lekker doorgaan ;-) Succes.

    BeantwoordenVerwijderen