woensdag 11 juni 2014

Meerval vissen in Nederland Update - 04

Gezelligheid kent geen ....
Het is zondag middag dat ik op visite ben bij mijn ouders samen met vrouw en zoonlief op de camping waar mijn ouders de hele zomer periode verblijven.
Ook is er een feest gaande bij de kantine die enkelen tientallen meters ver van de huisje van mijn ouders staat, en na enkelen bakken koffie bij het huisje van mijn ouders besluiten we met zijn allen een patatje te gaan eten bij de kantine.
Eenmaal aangekomen is het er erg gezellig en sta ik voor dat ik het weet met een koude rakker in de hand, maar dat is ook niet zo gek met een dikke 26 graden Celsius :-)
Na enkelen koude rakkers kom ik een bekende tegen Ronaldo, 
Ronaldo is een visser in hard en nieren dus wanneer ik met hem in gesprek raak doen we niet anders dan over vissen lullen.
Er gaan aardig wat uren voorbij dat Ronaldo en ik besluiten om in de avond/nacht uren op meerval te vissen want Ronaldo heeft immers nog nooit een meerval gevangen en ik ben nog steeds op jacht naar die enen zoet water monster.

Tenslotte kon ik het niet laten om mijn gopro hero mee te nemen, en opnieuw een impressie te maken van deze korte maar toffe avond/nacht avontuur !!!!!


Groetjes Sander 

8 opmerkingen:

  1. Blijf filmen kerel! Superleuk om te zien.

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje Sander! Keep up the good work ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het compliment Harry
      Dat word gewaardeerd !

      Groetjes

      Verwijderen
  3. Je hebt de smaak te pakken. De snorharen voorbij....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aardig de smaak te pakken ja maar helaas gister een flinke jongen verspeeld, hoe dat komt daar zal ik binnenkort een stukje over over op mijn blog zetten ):
    Groetjes en vang wat moois dres

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sander,

    Leuk filmpje zeg! Zie al weer uit naar je volgende avonturen met de gladde jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het Ben
    Thanks de 5 komt er aan hoor ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen