woensdag 4 juni 2014

Meerval vissen in Nederland Update - 03

two brothers in crime
Leuk leuk leuk, wat kan ik er verder over zeggen ?
Samen met Mitchell ( mijn broertje ) ben ik spontaan wezen vissen op meerval.
ruim een uur voordat het donker word komen we aan op een gebiedt waar ik zelf nooit eerder heb gevist op meerval, ik voorzie de ene catfish rig van een 3 tal pallet en de anderen rig voorzie ik van een  inktvis.
Eindelijk licht de gehele boel in en kunnen we even relaxen en genieten van de omgeving, Al snel komt het meerval vissen ter spraken en vraagt Mitchell waarom ik nou juist op deze plek wil vissen waarop ik antwoord, gewoon omdat het goed voelt, en vertel hem dat ik eerlijk gezegd ook maar wat aan kloot !
mijn broertje vindt dat meerval vissen maar en beetje vreemd maar ter gelijken tijd enorm spannend en besluiten we, mocht er een aanbeet komen dat die voor hem is.
We vissen 3 uren lang dat de slp van me fin nor wat van zich laat horen en pak ik de hengel uit de steun die ik aan hem overhandig de rest zie je in het filmpje !


Dit is Mitchell zijn filmpje waar hij zijn eerste meerval vangt en er beren trots op is !!!!!

Groetjes Sander Kunst

10 opmerkingen:

  1. Lekker hoor Mitch, gefeliciteerd .

    Hey Sander je bent lekker bezig maar ik had eerlijk gezegd niet anders van je verwacht dan dat je zou scoren met je meerval visserij.
    En blijf vooral op meerval vissen dan hebben wij karpervissers een concurrent minder LOL, groetjes Bouke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey bouke Thanks mate
    Verlopig heb je geen last van mij dat meerval vissen bevalt me prima ;)
    Maar als ik terug kom kom ik harder dan ooit dus cijfer mij nog maar niet weg ;)

    Groetjes sander

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om te zien en ran die trage slipgeluiden...powerrr

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn lekker sterk michael, en dat getik klinkt altijd erg lekker maar dat heb ik eigenlijk wel met iedere vis ;)

      Verwijderen
  4. Lekker Sander! Tof filmpje! Ik had je persoonlijk wel de majem ingedouwd met al dat gecoach ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks rolf, haha ik mij zelf denk ik ook wel :) maar dat kreng was sterk en was voor mij ook de spanning erg groot achter af gezien deed Mitch het wee erg goed voor iemand die nooit vist

      Groet

      Verwijderen
  5. Hoi Sander,

    Ik volg je meerval avontuur nu al een tijdje maar heb nog niet gereageerd. Dus bij deze. Gaaf man dat je je broer zo'n vis laat vangen. Ze liggen niet gestapeld dus extra tof! Mitchel gefeliciteerd man verslavend he?
    Zelf ben ik nu ook al een paar jaar helemaal verslaafd aan het meervalvissen. Gewoon omdat het zo'n diverse visserij is. Pas maar op straks doe je niets anders meer ;-) Een kleine tip ( misschien weet je dat al ) maak je inktvis eens pop up met een baitpopper van fox dat vinden ze ook erg lekker. Succes!
    Groeten Coen,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey coen
    Leuk dat je reageert, mitchell is enorm trots, en ik merk ook dat het meerval vissen erg verslavend is en zal het verlopig ook blijven doen !
    Betreft de baitpopper die kon ik nog niet ! Ik zal eens een kijkje nemen!
    Bedankt voor je top dat word gewaardeerd coen ;)

    Groetjes sander

    BeantwoordenVerwijderen