zondag 18 november 2012

De jacht op Brutus - 07

Toch maar even hengelen dan !!!
Het is 19:30 dat mijn vrouw deze avond thuis komt van haar familie bezoek.
Ik zeg haar dat ik graag wil vissen deze avond, en nog geen 5 minuten later stap ik al op mij brommer.
20:00 sta ik dan eindelijk langs de water kant, en ben ik druk bezig om mijn set up in orden te maken.
Het is echter koud dezen avond, dat is 1 ding wat zeker is !
Niet veel later lig ik op de spots met mijn 2 rigs, en is het wachten op een aanbeet
Ik crunch wat home made balls (( weinig )) en gooi dit verspreid over de spots heen.
Het is wachten maar met deze temperaturen tellen de uren dubbel voor mijn gevoel.


Maar na 2 uren wachten shockt eindelijk mijn swinger tegen de hengel aan, en buigt mijn hengel flink door naar rechts.
Ik pak de hengel en zet behoorlijk wat druk i.v.m. een obstakel waar ik tegen aan vis.
De vis blijft diep, en schud flink met de kop !
Maar toch kan ik na 6 minuten mijn schepnet onder de karper schuiven, en is de buit binnen !!!
Ik maak 2 foto,s met de zelf ontspanner van mij camera, en geniet dan ook erg van deze winter vangst.


Na deze super schub blijf ik nog een dikke uur zitten maar dan houdt ik het toch voor gezien.
Je mist gewoon afleiding met deze temperaturen, maar gelukkig is Bouke er de volgende sessie er gewoon weer bij !

Groetjes Sander Kunst


6 opmerkingen:

  1. Niet zeuren maar gewoon gaan... De karpergoden waren je goed gezind. Mooie schub!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppie dat je blijft vangen, ook al laat Brutus nog niet veel van zich 'horen'.

    Grtx,
    FER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Topplekkie! ;) Nog ff en ik ga Brutus bezoeken, ik weet waar ie ligt ;)
    je doet he ttoch maar effe kerel! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Tsak
    Het was wel weer frisjes hoor, maar ja dat hoort er eenmaal bij :)
    En de karpergoden die waren mij weer gezint :)

    Beste Fer
    Verlopig denk ik nog niet aan opgeven, en zullen niet alleen ik maar ook Bouke kei hard door vissen.

    Hey Boudewijn
    Snoekvissen is veel leuker johhh :) haha
    Trouwens bedank voor het compliment !!!

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klasse dat je nog steeds vangt Sander! Succes de volgende keer met Bouke.

    Gr. Koen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Koen
    Dank u voor het compliment !
    Hopelijk hebben we de volgende sessie weer succes.
    We zullen zien !

    Groeten Sander

    BeantwoordenVerwijderen