zaterdag 12 mei 2012

Water zonder naam - 09

Tijd, is vissen.
Afgelopen tijd had ik het druk druk en nog eens druk.
Maar vandaag heb ik even tijd om te vissen.
Vroeg in de ochtend start ik met vissen op het water zonder naam.
Al snel liggen mijn rigs in het water.


Na anderhalve uur krijg ik een aanbeet.
Na een leuk gevecht vang ik een prachtige getekende spiegel karper.
Helaas maak ik een 2 tal foto,s van het verkeerde zijden dus heeft  terug melden geen zin.
Sjonge jonge dat heb ik weer.
Ik voel me een stomme LUL, en ja dat mag gezegd worden !!!


De spiegel zet ik terug in haar element, en ik vis verder
Een uur later krijg ik weer een aanbeet.
Deze schub karper vind het wel best om gevangen te worden, binnen 1 minuut licht zij al in het net.



Na 3 uur vissen vind ik het wel weer genoeg.
Ik heb gevangen dus ben ik weer blij !

Groet Sander Kunst

4 opmerkingen:

  1. Vooral die spiegel Sander!. Die moet ik ook maar eens vangen, dan krijg je ook de linker kant van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Boudewijn daar hou ik je aan hoor !!!
    Ik had hem namelijk erg graag willen terug melden aan Joris Weitjens.

    MVG Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sander,

    Leuke spontane en instant vangst. Zien en gaan!
    En ach, dat spiegeltje, de rechterflank mag er ook wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Andres.

    Ik moest het even proberen want ik zag zo veel vis.
    En aangezien het al weer een tijd geleden was dat ik überhaupt had gevist.
    Het kriebelde gewoon te erg op dat moment.
    En gelukkig met resultaat.
    En het rechter flankje mag er best wezen dacht ik zo.

    mvg Sander

    BeantwoordenVerwijderen