dinsdag 15 mei 2012

Onze nieuwe boot

Onze nieuwe boot
Deze aluminium boot is 4.00 centimeter lang, en 1.50 centimeter breed.
De boot zal zonder buitenboord motor +/- 75 a 80 kilo gram wegen



De boot word voort geduwd door een Selva 8 pk 4 takt 2 cilinder kortstaart buiten boord motor.
Ook hebben we de buiten boord motor voorzien van hydrofoils.
De hydrofoils zorgen er voor dat de boot eerder in plane gaat, en stabielere vaar eigenschappen krijgt.
Ook scheelt het enkele liters benzine op een dag varen.


Natuurlijk heb ik even gevaren met deze boot, en kan je vertellen dat de boot in combinatie met een selva 8 pk 4 takt 2 cilinder behoorlijk snel is.


Nou nog gaan vissen met dit ding, en karpers proberen te vangen op de rijn kanaal.
Gelukkig staan Juni en Juli al bijna voor de deur want in deze 2 maanden werk ik gemiddeld maar 3 dagen per week, en kan ik me meer bezig kunnen houden met die ekte ekte sessie,s.

MVG Sander Kunst

8 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Sander 'Don Johnson'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Boudewijn.

    Bedankt voor het compliment !
    Ik ben ook eruggg blij met de nieuwe aanwinst.
    Maar of het een Don johnson is zou ik eerlijk gezegd niet weten, Maar het zou goed kunnen !

    Mvg Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei! Das een licht bootje! Zeker voor het ARK, maar ik zeg gewoon:

    Nak die fools met een rechtse rechtse
    Je fokt nu met de echte echte
    Oftewel de ekte ekte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey rolf

    Ik mis alleen nog 2 woorden aan het einde !!! Bammm ouwe , ghe ghe

    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb een foto geplaatst op karperwereld. voor je rodpod idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. johan koopmans.

    Leuk dat je mijn blog heb bezocht en de moeite nam om even naar de boot te kijken!
    Een mooie en goede optie zoals jij het hebt gedaan !!!

    Groet Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ene mooie motor heb je aan je boot liggen. Ik heb zelf een 4takt scooter en ik vind het een soort zelfde principe. Als de motor onderdelen van goede kwaliteit zijn moet alles lang mee gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ene mooie motor heb je aan je boot liggen. Ik heb zelf een 4takt scooter en ik vind het een soort zelfde principe. Als de motor onderdelen van goede kwaliteit zijn moet alles lang mee gaan!

    BeantwoordenVerwijderen