zondag 7 oktober 2012

De jacht op Brutus - intro

Ik ga er voor !!!
Afgelopen week heb ik velen uren gestoken met het draaien van ballen, en met het maken van nieuwe plannen.
Gelukkig heb ik onderhand al weer een aardig voorraadje home made balls klaar liggen om een nieuwe voer campagne op te starten.
Dit zal ik dan ook zeker gaan doen, en wel vanaf morgen !!!


Een nieuwe gedeelte van de boezem stelsel zal worden bevoerd de aankomende weken/maanden.
3 stekken om precies te zijn.
Want nog voor het einden van dit jaar wil ik Brutus op mijn onthaakmat hebben liggen !!!
Brutus is een Nomadische karper met een ongekende kracht in zijn staart, en een karper met veel karakter.
Ik ga mijn best doen, en zal dan ook alles op alles zetten om Brutus op de pix te krijgen.
Elke sessie zal ik een update plaatsen hier op mijn blog.


Groetjes en tot snel

 Sander Kunst

5 opmerkingen:

  1. Succes! Brutus kan overal zwemmen, dus misschien pak ik hem wel op he tgrote water ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal voor je duimen en hoop dat je brutus zult vinden.

    Laters Bouke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Boudewijn het zou zo maar kunnen, en dus ook jij succes !!!
    Hey Bouke dank je, zolu geweldig zijn.

    Groeten Sander Kunst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sander! Ik zet Brutus net terug! Heb 'm jouw kant op gestuurd. Alles komt goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Rolf
    Haha ik zie Brutus wel verschijnen jah :)
    Groet Sander

    BeantwoordenVerwijderen