zaterdag 12 januari 2013

3 doelen voor 2013

flikt ie het, of flikt ie het niet ?
Dit jaar heb ook ik net zoals velen anderen karper vissers een aantal doelen voor ogen.
Doelen stel ik mij zelf op om gemotiveerd & scherp te blijven in de moeilijkere periode.
Voor dit jaar heb ik eigenlijk maar 3 doelen die ik wil & moet behalen.
Waarom ik dit moet behalen ? gewoon omdat het kan !

Doel 1 = 25 x een project spiegel te vangen op de boezem !
Doel 2 = 5 x een 15 kilo plus karper te vangen op een groot afgesloten water ergens in noord Holland !
Doel 3 = Nog meer te genieten van mijn hobby dan ik heb gedaan in 2012 yeaah !


Waarom mijn doelen best wel lastig zijn om te behalen, is omdat ik op 2 verschillende wateren zal moeten gaan vissen dus moet ik mijn beetje vistijd die ik heb ook nog eens splitsen !
Bijvoorbeeld om die 5 x 15 kilo plus karpers te kunnen vangen zal ik moeten afreizen naar een grote plas ergens in het noorden van ons kikker landje, en om die 25 project spiegels te realiseren zal ik mij weer moeten weide aan de boezem van Amsterdam.

Ook heb ik in mijn laatste bericht geschreven dat ik tot April/Mei niets meer zou gaan bloggen, maar waarom iets niet bloggen als ik wel iets leuks heb mee gemaakt na bijvoorbeeld een ochtendje vissen en 1 of 2 dagen later even de tijd hebt om op mijn blog iets neer te kliederen ?

Groetjes Sander Kunst

12 opmerkingen:

  1. Hey Sander ,

    Ik vind het een mooie uitdaging maar ze zijn allebei wel pittig denk ik???

    Groeten Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sander,

    Aardig lijstje man, maar je hebt denk ik wel wat water in je hoofd waar je deze vissen kan vangen. Succes.

    Groet, Björn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marcel

    Ten eerste leuk te lezen dat ook jij mijn blog volgt !
    Van pittige doelen, dat klopt inderdaad, want pittig zijn deze doelen zeker !
    Maar toch denk ik als ik mij goed bezig houdt met het observeren, voeren en vissen dat beide doelen te halen zijn.


    Hey Bjorn

    Het water dat ik in mijn hoofd heb zwemmen inderdaad 15 kilo plus vissen.
    En het klopt helemaal dat je dit soort water moet bevissen om ze te kunnen vangen op de boezem is het anders en liggen de gewichten stukken lager.
    Maar laat ik nou net binnenkort bij zo,n water in de buurt gaan wonen, en er af en toe gebruik van maken !

    Groetjes en vangze mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sander,

    Heel leuk om je zelf zulke doelen te stellen!
    Gezien jou pittige doelen zal je er hard aan moeten trekken...Maar doel 3 is wel het allerbelangrijkste doel om te halen!
    Succes in ieder geval.

    Groeten Hans


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Hans

    Ik zal er zeker me best voor moeten doen :)
    En zoals je zelf aan geeft is doel 3 meschien nog wel het belangrijkste, want zonder doel 3 ben ik waarschijnlijk kansloos !

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm, ga je tandje terug doen ouwe? Of zijn dit je doelen voor de eerste zes maanden van 2013? :)))

    Serieus, die 5 dertigers vang je wel, die 25 spiegels gaat lastiger worden als je echt alleen maar de boezemvissen telt. Je hebt het over projectspiegels.... Betekent dat dan wanneer een spiegel niet 'teruggevonden' kan worden en dus misschien een wildbroed is, je deze niet telt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Rolf.

    Damn je maakt het me nog lastiger :) nu kan er niet meer gesmokkeld worden !!! haha
    Natuurlijk tellen alleen de 25 gevonden project spiegels.

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sander,

    Ja ik volg hem al vanaf het begin ,zelf ben ik ook verantwoordelijk voor SKP van de SVBDelfland (13.000 leden).

    Groeten Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zonder doelen geen streven, zonder streven geen leven. Live life to the max! Haal eruit wat er in zit. Ik zal wel lezen wat er van komt, succes!

    Grtx,
    FER

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Marcel

    Goed bezig ,en dankzij mannen als jouworden diverse wateren voorzien van skp ook mijn dank daar voor !!!

    Hey Fer

    Je kopt em er vol in ouwe !!!
    Live to the max dat spreekt mij aan

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel succes met je doelen!

    BeantwoordenVerwijderen