maandag 24 juni 2013

Even een upje !

Beste lezers & volgers
Aankomende tijd zullen jullie weinig van mij horen op deze blog.
Dit heeft te maken dat ik veel tijd ga investeren in moeilijk water waar je gewoon weg niet even een karper kan vangen !
Daar moet uiteraard veel voer en uren in gestoken worden alleen deze twee factoren zullen hopelijk leiden naar succes !


Uiteraard wil ik ook even vermelden dat ik super blij & trots ben met mijn nieuwe header die Rolf Bouman voor mij in elkaar geflanst heeft !
een enorme vooruitgang als je het mij vraagt !

Groetjes en tot over enkele weken !!!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sander,

    Neem je tijd man,en veel succes op je nieuwe stek!

    Wat zal je blij zijn met deze bijzonder goed gelukte XXX header!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yo Sander! En of het een mooie header is geworden. Nog voor ik je artikel las, was het de nieuwe header die me als eerste opviel. Moeilijk water in de zin van groot, beperkt bestand aan karpers? In ieder geval heel veel succes met je nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Hans
    Dank je wel, en inderdaad ik ben hartstikken blij met mijn nieuwe header !

    Hey Tsak
    Jij slaat de spijker op de kop man !
    ruw/rauw water met een klein bestand aan karper
    Een tip voor jou Tsak ze noemen dat water ook wel golfbad nu moeten voor de meeste al een lampie gaan branden :)

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes Sander. Even doorbijten op de mindere dagen. Die pracht-karpers komen heus wel op de mat. IDD mooie header. Zonder het te lezen zag ik al gelijk wie hem had gemaakt ;)

    Groeten, Michael

    BeantwoordenVerwijderen