zondag 1 december 2013

Jubileum SKP - AHV

2 x een blank gedraaid
Afgelopen 2 weken heb ik 2 keer hard gevist in barre omstandigheden maar helaas zonder resultaat.
Maar gister en vandaag mocht ik vele karpers vangen met de hand en met een net voor het spiegelkarper project in Amsterdam.
Ik ben de laatste aantal jaren actief als vrijwilliger en vindt het hartstikke leuk om te doen !
De uitzetting dit jaar was anders dan vorig jaar want deze keer was het een jubileum.
Het uitzetten van project spiegels houdt al ruim 15 jaar stand en dat is mooi dus wilde ik van deze leuke en interessante ervaring een filmpje maken.


Hopelijk is het voor de mensen die dit nooit eerder hebben gezien een beetje duidelijk op beeld gezet.
Ik vond het 2 leuke dagen en heb mogen werken met leuke mensen !

Groetjes Sander Kunst


6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hey Michael
      Bedankt, vind het zelf ook erg leuk om te doen.
      Dat niet te vergeten dat er heel veel werk voor de mannen voor af al zijn.

      Verwijderen
  2. Goed bezig en dat dus al 15 jaar achter elkaar? Dus ieder jaar worden de grachten vol gezet met nieuwe spiegesl van behoorlijk formaat.

    Grtx, FER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Fer
    Ik zelf werd vrijwilliger bij de 9e uitzetting dus was dit mijn 6e jaar.
    Dit jaar werden er 40 stuks uitgezet in de grachten gordel van Amsterdam op een leuke locatie.
    Veel van die project spiegels duiken overal in en zelfs om Amsterdam ineens op.
    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig Sander! Investeren in de toekomst!

    Gr. bjorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal dat zeker als vrijwilliger blijven doen Bjorn
    Thanks

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen