maandag 21 juli 2014

bizarre spiegels

Bizarre ochtend sessie
Het is zaterdag nacht 04:00 dat de wekker mij en mijn vrouw wakker maakt want mijn vrouw gaat een weekje op vakantie.
Na een bakje koffie rijden we naar Schiphol en na een knuffel en een dikke kus loopt zij naar de ingang van de Schiphol rijdt ik naar huis om me bedje weer in te duiken.
Eenmaal i n me bed lukt het me niet meer om in slaap te komen en besluit ik nog maar een bakje koffie te zetten voor me zelf.
Terwijl ik op de bank zit met een bak koffie in de hand kom ik op het idee om enkelen uurtjes te gaan vissen op karper, en om 06:45 neem ik opnieuw plaats achter de stuur van mijn auto en rijdt richting de water kant.
Om 7:45 staat het hele boeltje en zal ik er eerlijk bij vermelden dat ik er eigenlijk niks van verwachten en ik na 2 uurtjes alweer naar huis wilden gaan omdat het een hele heten dag zou gaan worden, maar net voordat ik mijn eerste hengel wil binnendraaien om te stoppen met vissen gaat de verre hengel ervandoor en sta ik na een spannende dril door de vele wier wat deze sloot rijk is en sta ik na dat ik deze bizarre mooie spiegel schep hem voor de lens te showen van me gopro hero.
Na dat ik de bizarre karper weer terug zet in haar element, en dus snap je wel dat ik er nog maar 2 uren aan vast plakt en dat lijkt een goed besluit zijn geweest !!!

Check deze korte impressie van een bizarre ochtend sessie

http://youtu.be/ml_iQ0NOxoM

Groetjes Sander Kunst

2 opmerkingen:

  1. Mooier worden ze niet Sander! En dat in zo'n anonieme langgerekte sloot! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klopt dres die slootjes hebben soms verassingen in petto ! en zo zie je maar da ook daar bizarre spiegelkarpers rond zwemmen !

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen