dinsdag 12 juni 2012

Grillige gracht - 02

Er word weer gevoerd en !
Mijn zwager heeft afgelopen 2 weken elke ochtend, en elke avond gevoerd op de grillige gracht.
Dus hebben wij er eergisteren 6 uren op karper gevist.
Na dat we beide op een totaal van 8 Brasems uit komen, 4 de man, krijgt mijn zwager een echte aanbeet.
Hij weet een mooie project spiegel karper te vangen.


De karper is gewogen, en zetten de karper weer terug.
Een uur later is het mijn beetmelder die af gaat.
Terwijl ik mijn hengel op pak en langzaam druk wil zetten valt helaas de lijn slap, damn dat heb ik weer.
We blijven nog even zitten maar het blijft de 2 uren die volgt verdomde stil, inpakken dus.
We voeren lekker verder ! wie weet wat voor een verassing ons nog staat te wachten.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sander, ik wens je donderdag veel succes toe, uiteraard zaterdag ook en is de eerste run voor jou die avond. Laters

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi spiegeltje. Er komt vast nog wel meer uit

    BeantwoordenVerwijderen