vrijdag 2 augustus 2013

Water zonder naam - 12

Een krach t patser
Opnieuw is er een karper gevangen door mij, wel moet ik er eerlijk bij vertellen dat ik de sessie voor deze een vette blank hebt gedraaid van maar liefs 7 uren lang'
Erg ? nee erg vindt ik het niet want de afgelopen tijd heb ik aardig huis mogen houden in en rond de boezem stelsel van en om Amsterdam.


Wel was deze vangst die ik op film heb vast gelegd aardig van formaat.
Ook was het een ware BEUKER zoals ik deze type van karpers noem.
20 min was ik met hem/haar aan het vechten om haar eindelijk in mijn armen te mogen sluiten.
Ik ben trots en toon met trots deze mooie vangst aan jullie.Bij deze de korte  film van de vangst 

groetjes Sander Kunst

4 opmerkingen:

  1. Mooie beelden Sander. De chase aan het einde vind ik erg mooi.

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had je de camera aan z'n staart gebonden, hoe kon je 'm zo mooi volgen onderwater? Kraakhelder water trouwens. Met recht een beuker!

    Grtx, FER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Fer
    Deze zwom zo hard weg, en ik rende er achter aan met de camera onder water, op dat moment liepen er voetgangers langs
    Wat zullen die gedacht hebben hahaha ?
    Op dit moment is het water kraak helder ja je merkt dan toch dat de vissen pas in de late avond uren of vroeg in de ochtend pas actief worden.

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen