vrijdag 25 april 2014

Meerval vissen in Nederland - update - 01

Kleine verandering - omtrent !!!
Aankomende periode zal ik meer korte filmpjes gaan plaatsen betreft de jacht op meerval.
Gewoon om het eens anders te doen dan dat ik heb gedaan de afgelopen jaren op mijn blog.
Een kort verhaaltje met een kort filmpje, is zoals ik het in mijn kop heb !


En zo zullen de filmpjes er een beetje uit komen te zien, met daar bij een kort verhaaltje over de aanpak en mijn gevoel betreft deze visserij.

Afgelopen tijd ben ik na deze vangst nog een aantal keren op pad geweest en heb er dus aardig wat uren in geïnvesteerd om meerval te vangen maar helaas voor mij heb ik nog geen 2e meerval vangst kunnen bijschrijven !
juist op zo,n moment begin je toch te twijfelen over de aanpak, maar gelukkig voor mij ben ik in gesprek gekomen met enkelen locals die al aardig wat jaren actief zijn op dit stuk van het kanaal
Ook deze mannen lukt het haast niet om de meerval te vangen, en dat geeft mij wat rust in het geen wat ik aan het doen ben en bedenk ik mij dat ik lekker moet doorgaan zoals ik het aan het doen was !!!
Hopelijk tot snel, en vang wat moois.

Groetjes Sander Kunst

6 opmerkingen:

  1. Het moet natuurlijk ook niet te makkelijk gaan als je een nieuwe uitdaging zoekt ;)

    De uiteindelijke resultaten zullen zoet smaken en ik proef een beetje met je mee. Succes met de verhaaltjes en filmpjes! Leuk!

    Gr Koen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Koen, ben er mee eens dat het niet te makkelijk mag gaan :) want de kans dat je er te snel op uit gekeken raakt is dan erg groot en dat wil ik niet !
    Hopelijk weet ik dat dat betreft filmpjes en verhaaltjes goed over te brengen dat anderen er een beetje van mee kunnen proefen ;)

    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon volhouden, ik heb zelf 10 blanks gehad op de waal voordat ik mijn eerste snorremans op de kant had.
    Even ter info, sinds ik geswitched ben van het vissen met vastlood op de bodem naar het vissen met breeklijnen en onderwaterdobbers zijn de vangsten echt toegenomen.
    Blanken komt nog steeds voor maar voor mij is dit de manier om meerval te vangen vanaf de kant op stromend water.
    Doe er mee wat je wil;)

    Thight lines!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Hans
    Bedankt voor je reactie en onderbouwing word gewaardeerd en ik zal mij er eend in gaan verdiepen!
    Vang wat moois man

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen