woensdag 31 augustus 2011

Water zonder naam - 03

een super vangst
De afgelopen 5 dagen is er voor gevoerd.
En gister avond/nacht is er gevist door mij en Mariusz.
Al snel krijg ik een aanbeet op mijn rechter hengel.
Het duurt even maar dan heb je ook wat, een mooie schub voor pappie !


De karper zwemt weer vrij rond, en mijn hengel licht weer op de rodpod.
We praten wat, en we wachten geduldig af.
Als het net over twaalven is gaat 1 van de hengels van Mister otter af.


Na een stevig gevecht tussen Mariusz en de Karper, licht er ineens zoiets op de mat !
Wat een geweldige vis word er weer gevangen.
Het visje word gewogen, en moet even op de foto dan pas is het beestje weer vrij om te gaan.
De rest van de nacht blijft het verdacht stil, ik denk verstoord !

Groet Sander Kunst

2 opmerkingen:

  1. Bedankt Sander voor laten mij met jou vissen op deze stek. Ik had veel geluk met deze prachtige vis. Gr. Mariusz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariusz
    Was inderdaad een erg mooie spiegel.

    BeantwoordenVerwijderen