zondag 28 augustus 2011

Water zonder naam - 02

Een nieuwe poging.
Ik besluit op het laatste moment toch even de lijnen nat te maken.
Ook deze dag regent het bijna de gehele dag ( vandaar die twijfels)
2 dagen geleden wist ik er nog een karper te vangen, En hopelijk is mij dat vandaag weer gegund.
Eindelijk heb ik alles uit gepakt in het regen, en is het wachten.


Toch neemt mijn motivatie al snel af na 2 uren vissen in de zeik regen en besluit wanneer het even droog is mijn spullen in te pakken
maar net dat ik wil beginnen gaat er een beetmelder af.
Na een kort gevecht, blijkt het om een project spiegel karper te gaan van 4080 kilo gram.


Snel maak ik 2 foto en pak als nog mijn spullen in voordat het weer met bakken naar beneden komt.

Groet Sander Kunst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten