vrijdag 26 augustus 2011

Water zonder naam - 01

Kennismaking, water zonder naam
Het water zonder naam is een aardige slok water.
De karpers hier zijn uniek/mooi, en erg sterk, ook heb je er kans een project spiegel karper te vangen..
Hier vis ik graag met mijn afstand hengels !


De gehelen dag regent het, maar ik blijf gefocust kijken over het water op een teken van karpers.
Ik zie na 2 uren vissen een karper springen.
Met veel voorzichtigheid verleg ik mijn hengel op de plek waar ik de karper zag springen !
Het blijkt te werken want 30 minuten gaat mijn beetmelder af.


Het is een Project spiegel karper van exact 4200 kilo gram.
Het blijft altijd leuk om een project spiegel karper te vangen en deze terug te melden aan Joris.
Ik vang de resterende 90 minuten niks meer, en pak ik mijn spullen in om lekker naar huis te gaan.

Groet Sander Kunst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten