vrijdag 9 september 2011

Water zonder naam - 04

Een mooie avond met mooie vangsten.
Deze avond/nacht ben ik samen met Mariusz wezen vissen op het water zonder naam.
We hadden 3 dagen van te voren gevoerd op deze plek.
Dat het heeft geholpen het voor voeren lijkt mij wel duidelijk want al snel krijg Mariusz een aanbeet,
hij weet een pracht van een spiegel karper te vangen van het soort Valkenswaard.


Ik maak 4 foto van Mariusz met zijn super vangst en dan zetten we de karper weer terug.
2 uren later is het mijn beetmelder die af gaat.
Na een stevig gevecht weet ik een mooi schub karper te vangen.


Het is 02:30 en het is al 2 uren stil dus is het tijd om in te pakken.
Wij zullen hier binnen kort nog een keer terug, hopelijk worden er dan weer zulke mooie vissen gevangen.

Groet Sander Kunst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten