woensdag 14 september 2011

Water zonder naam - 05

Alles is voor pappie !
Deze keer ben ik op mij zelf aangewezen.
Niemand heeft tijd om mee te vissen met mij.
Mijn vis maten hebben het allemaal veel te druk, jammer maar helaas !
Ik ga wel, en ik zal 2 nachten blijven vissen.


                            

De wind staat vol op de kant, dus vis ik onder het kantje.
Pas 24 uur later vang ik mijn eerste karper.
Het is een project spiegel die is uitgezet in 2009, een mooie vis als je het mij vraagt !


Toch verloopt deze sessie niet erg lekker vind ik
Pas de laatste ochtend vang ik mijn 2e karper van deze sessie.
Het is een mini schub karper !

                            

Wel heb ik weer lekker gevist, en heb ik lekker kunnen uit waaien.
Volgende keer beter !

Groet Sander Kunst

2 opmerkingen:

  1. Hoi Schat,

    Je ziet er prachtig uit en ook de vissen die je vangt.
    XXX
    Je Vrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Schat jij bent veel mooier johhh XXX 100% waar xxx

    BeantwoordenVerwijderen