vrijdag 23 september 2011

Water zonder naam - 06

2 dagen 2 karpers.
Afgelopen 2 dagen ben ik samen met mijn stalen boot op pad geweest.
De eerste nacht ben ik gaan vissen op het water zonder naam.
De eerste avond/nacht was het erg stil.
Pas de volgende ochtend werd ik gewekt door mijn beetmelder.
Een stoere project spiegel van 3880 kilogram is de Sjaak.



Het is onderhand alweer 16:00 dat ik besluit om weg te gaan.
Ik gooi mijn spullen in de boot, en vaar naar de grillige gracht toe.
Aangekomen bij de grillige gracht leg ik mijn boot aan onder de brug.
Ik moet wel een beetje improviseren om mijn rodpod goed neer te zetten.


Eindelijk staat alles, en het is wachten op wat er komen gaat.
Het wachten duurt tot in de ochtend dat ik beet krijg.
Ook deze keer gaat het om een project spiegel van 5200 kilo gram.


ik heb 2 karpers weten te vangen in ruim 30 uur vissen.
Ik vond het knap lastig de karpers te vinden.
Maar ik ben blij met de 2 gevangen Project spiegels karpers

Groet Sander Kunst

2 opmerkingen:

  1. Leuke vissen Sander. Die grote schubs komen vanzelf wel.
    Groet, Boudewijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad zo, en gedult is een schone zaak !!
    Thanks Boudewijn.

    Groet SK

    BeantwoordenVerwijderen