maandag 17 oktober 2011

Water zonder naam - 07

5 x 10 kilo plus
afgelopen tijd zijn er flink wat ballen ter water gegaan.
Natuurlijk niet zomaar.
Want Mariusz en ik hebben de afgelopen 2 nachten op het wzn gebivakkeerd.
De eerste avond is het al snel raak voor Mariusz.
Na een pittige strijd tussen visser en vis, is het de visser die deze strijd wint.
Mariusz weet een prachtige spiegel karper te vangen.


Net na klok slag twaalven is het mijn beetmelder die het uit krijst.
Ook hier gaat het er hard aan toe.
Gelukkig voor mij weet ik deze mooie hoge 20er te landen.


De foto,s zijn gemaakt, en de karper is gewogen dus laten we haar vrij.
Langzaam zwemt zij weg en verdwijnt zij de diepte weer in, wat een prachtig gezicht !
Net wanneer ik mijn lijn wil gaan uitvaren giert Mariusz zijn delkim het uit.
Mariusz weet weer een prachtige spiegel karper te landen.


Het is al 03:00 en we ploffen neer op onze stretcher.
Maar een uur later kan ik er weer uit.
Na een stevig gevecht weet ik deze mooie boezem schub te vangen.


De  volgende ochtend ga ik richting huis om even bij te komen, en mij op te frissen.
In de avond keer ik alleen terug naar het wzn
Deze nacht is het erg koud, ik geloof -2 met de wint vol in mijn bakkes !
Toch vang ik deze nacht een prachtige boezem schub.


De volgende morgen word ik om 07:15 wakker, en pak ik lekker in
Het was een mooie sessie met prachtige vissen !!!

Groet Sander Kunst

7 opmerkingen:

  1. Zo was het ...:) Hey Sander ik hoop dat je voor de tweede nacht beter voorbereid hebt.Het was vreselijk koud.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sessie mannen! Zo zie je dat gedane inversteringen ook wat moois opleveren.Gefelici!!

    Gr,Andres

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mariusz klopt helemaal nacht 2 was erg koud BRRR
    Andres thanks for je reactie, en binnen kort het vervolg ( part 5 ) dus we blijven ze voeren !!!

    MVG sander kunst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie spiegels! Lijkt me trouwens wel aardig krap daarzo haha. Ben jij trouwens de Sander die tijden de Sloterplas wedstrijd af en toe langs kwam op je scooter?

    Groeten Jordy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt inderdaad van die wedstrijd op de plas !
    Bedankt voor je positieve reactie, hard voor moeten werken samen met mariusz !
    Binnen kort (( part 5 )) wie weet wat we vangen.

    Groetjes sander kunst

    BeantwoordenVerwijderen