zondag 30 oktober 2011

Water zonder naam - 08

Opnieuw succes
Het water zonder naam 07 was een succes.
Na het succes zijn Mariusz en ik vrolijk door gaan voeren op de zelfde plek als ( wzn - 07 )
En 2 weken later zitten wij er weer, en natuurlijk met erg veel vertrouwen !
Eindelijk liggen de hengels in, maar lang hoeven we niet te wachten op een aanbeet.


Ik vang de karper en mijn kleine broertje ( nou klein ! ) is hier getuigen van.
Een mooie boezem schub is de pineut.


Rond midden nacht is het weer mijn beetmelder die af gaat.
Ook deze aanbeet weet ik te verzilveren.
Het is de zelfde karper die Mariusz eerder heeft gevangen ( Water zonder naam - 07 )


02:00 nachts krijg ik weer een aanbeet op 1 van mijn hengels.
Wanneer Mariusz naast mij staat wil ik mijn hengel uit handen geven, maar Mariusz weigert dit.
Het maakt hem niks uit wie er vis vangt, als er maar gevangen word !


Deze keer is het een prachtig gebouwde schub karper.
Ik weeg haar, en we maken enkele foto,s
Dan blijft het een tijdje stil, maar natuurlijk niet de gehele nacht.


05:15 gaat er weer een hengel af, en weer is het mijn hengel.
Ik roep en ik roep, maar Mariusz word niet wakker.
Ik vang en fotografeer de karper in mijn eentje.
Mariusz had de dag voor deze sessie hard gewerkt, en ik wou hem niet storen !


Vroeg in de ochtend vertrekken wij beide weer richting huis.
Zelf vond ik het jammer dat Mariusz deze keer geen piepje heeft gehad.
Next time better Mariusz.

Groet Sander Kunst

2 opmerkingen:

  1. Het eindresultat is :
    Paar mooie vissen uit de stek en dat betekent dat wij goede strategie hadden. Rest maakt niet uit. Het was gezelig zowiezo. Ik kan niet wachten tot volgende keer :). Gr. Mariusz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het mate.
    Helaas zal ik het aankomende weekend zonder jou moeten doen !!!

    MVG sander kunst

    BeantwoordenVerwijderen