zondag 22 juli 2012

Nachtelijke escapades - intro

Zoeken in de nacht !
Mijn vakantie is begonnen, en heb ik iets meer tijd om mijn hobby uit te oefenen.
Vanavond klok slag 00:00 ga ik de deur uit.
Ik ga afstand vissen, en wel instand.
Ook zal ik erg mobiel zijn deze nacht, en als ik na 90 minuten geen aanbeet hebt gehad dan zal ik verkassen naar een anderen stek.
En nee, ik heb niet voor gevoerd !
Ik ga gewoon vissen deze nacht en dat op een echte nacht water !
Een nieuw water dat dan weer wel.
Ik noem het (( nachtelijke escapades ))


Ik zal observeren, kijken, en luisteren !
En hopelijk zullen mijn zintuigen mij niet in de steek laten.
Nog 2 uren te gaan, en dan zal ik op mijn brommer stappen met de vis tas tussen de benen, en het foedraal om mijn nek !
Iets nieuws voor mij, en hopelijk komt er karper uit !

tot binnen kort !

Groet Sander Kunst

3 opmerkingen:

  1. Nog een kwartiertje!
    Veel succes, moet wel lukken denk ik.

    Vangze!
    Jordy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk ligt de eerste intussen al op de kant. Zo niet: succes met de rest van de sessie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Jordy
    Ik kan alvast verklappen dat er een karper is gevangen.

    Hey Daaf.
    Leuk dat je mijn Blog bezoekt, en ook reageert, is altijd leuk te weten dat mensen zo en dan eens een kijkje komen nemen !

    Heb het nu iets te druk zal vanavond of morgen het resultaat neer knallen op mijn blog !

    Bedankt Groet

    BeantwoordenVerwijderen