dinsdag 1 oktober 2013

Walesca no 1

Ik zag het meteen !
In de jacht op Brutus 10 heb ik 1 karper vangst achter gehouden dit deed ik omdat ik deze vangst erg leuk vind en hier van een apart berichtje wilde maken.



Na een kort maar strijd lustige dril mag ik een kleine project spiegel scheppen, al direct is mijn vermoeden dat het om 1 van ryby.nl ( Poolse sport vissers in Nederland ) geadopteerde project spiegel moet gaan.
maar eenmaal op de onthaakmat weet ik het eigenlijk wel zeker, ook weet ik direct dat het om 1 van de eerste drie geselecteerde karpers moet gaan, en dus heeft deze karper een naam gekregen.
De naam is Walesca en het is de eerste geselecteerde project spiegel die ik en Mariusz er uit hebben gepikt in 2012.


Walesca is uitgezet in 2012 op een gewicht van 2500 gram en 44 centimeter en was bij mijn vangst 600 gram zwaarder geworden maar voor mij was het vooral erg leuk om te weten dat deze het in ieder geval de zeer strenge winter van 2012/2013 heeft overleefd !


De 10 geadopteerde project spiegels zijn mogelijk gemaakt door de wedstrijd in Nijkerk van 7 tot 9 september in 2012 dit was 1 van de 2 doelen waar wij de opbrengst van de wedstrijd aan hebben besteed.
Altijd een mooi moment om een vis te vangen op de grachten gordel van Amsterdam die je zelf hebt vrij gelaten.

Groetjes Sander Kunst

4 opmerkingen:

  1. Echt gaaf om een zelf uitgezette vis terug te vangen. Hoe groot is die kans?!

    Grtx, FER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Fer
    Helemaal als je bedenkt dat we er maar 10 hadden geadopteerd wel is het zo dat ik de afgelopen jaar veel in de omgeving van het uitzet punt heb gevist, uiteraard met de hoop op zo,n vangst als deze !
    Ondanks het formaat ben ik er super blij mee

    Bedankt en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te zien dat het goed gaat met die beestjes.Deze heeft wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Andres
    Zo dacht ik er ook over.
    Groetjes Sander

    BeantwoordenVerwijderen