zondag 11 november 2012

Uitzetting skp - 2012

Uitzetting & de Adoptie ( ryby.nl )
Afgelopen dag heb ik met anderen vrijwilligers mee geholpen om project spiegels uit te zetten.
Om 08:00 werden de kinder badjes rijkelijk gevult met project spiegels, en edel schub, en gewonen schub karpers.


Van deze lichting viel mij op dat de project spiegels, en schub karpers er hartstikke goed uitzagen.
Ook viel het mij op dat de project spiegels dit jaar wel erg groot waren van formaat want er zaten deze keer zelfs exemplaren tussen die de 6000 gram bijna haalden.
Het leuke van deze uitzetting is dat www.ryby.nl ( Poolse sport vissers in Nederland ) enkelen project spiegels heeft geadopteerd, en uiteraard zijn ook deze mooie project spiegels in de vriesvak uhhmmm ik bedoel boezem beland (( grapje mannen )) ik kon het niet laten !!!!!


 
 
Eenmaal de geadopteerde project spiegels gemeten en gewogen te hebben mochten Mariusz en ik ze zelf gaan uitzetten, natuurlijk werd dit wel gedaan in de water die was afgesproken met Joris Weitjens.
Ook vind ik het een goed in initiatief van ryby.nl, en is de boezem 10 extra project spiegels rijker !!!
Wat mijn betrefd was het dan ook een geslaagte dag.

Groetjes Sander Kunst

3 opmerkingen: